Сучасний період потребує розв'язання завдань щодо навчання,
виховання, комплексної реабілітації соціально дезадаптованих підлітків, а
відповідно, задоволення потреб педагогів щодо оволодіння сучасними
технологіями організації реабілітаційно-виховної роботи з соціальної
дезадаптованими вихованцями в умовах реабілітаційного центру
Педагогічні працівники нарікають на те, що у школах збільшується
кількість дітей, які не можуть упоратися з навчальною програмою. Медичні
працівники стурбовані здоров'ям учнів, що погіршується. Обидва ці факти
з'єднуються сьогодні в явище, яке називається шкільною дезадаптацією
Вагомою складовою морального виховання молоді є
військово-патріотичне виховання, головна мета якого - усебічний і
гармонійний розвиток учнів шкіл, ліцеїв і студентів ВНЗ - молодих
патріотів незалежної Української держави, готових у будь-який момент
стати на захист своєї Батьківщини, свого народу, його свободи, мови та
культури
Як не складно це вимовити і, тим більше, уявити - сучасні діти
курять. Багато хто робить це відкрито, навіть у школі. Як вирішити цю
проблему? Пропонуємо вам кілька варіантів, а також способи, якими
обмінюються педагоги
Існують десятки, сотні професій, спеціальностей, робіт. Але є
найбільш універсальна, найблагородніша робота, єдина для всіх і в той же
час своєрідна й неповторна в кожній родині - це створення людини
Умовою успішної виховної діяльності з учнями є співробітництво
класного керівника з батьками, адже родина впливала і продовжує значно
впливати на процес розвитку особистості дитини
У зв'язку зі зростанням кількості джерел виховного впливу на
школярів учитель повинен уміти бачити кожну мить своїх вихованців,
знати, чим наповнена їхня душа, які неприємності хвилюють дітей, адже
виховна діяльність - це процес безперервної творчості, що не обмежується
певними рамками